Tajaan

Term & Cond




Any inquiries please send mail to :
hanakiranastore@gmail.com
or,
Send your message :
019-780 2167

To place your order, please provide these information :

1) Name
2) Item's Name and Code Number
3) Preferred Mailing Address
4) Contact Number
5) Preferred bank (CIMB or Maybank)

You will receive feedback from us soon with the total payment and the account number of your preferred bank.

Once payment is made, please inform the transfer reference number via:
(i) Email : hanakiranastore@gmail.com
or
(ii) Handphone : 019-7802167

Your order will be posted soon when we received the payment. Thanks!



*Barang yang telah dijual TIDAK BOLEH dikembalikan/ ditukar. 
* HARGA yang dipamerkan adalah TETAP (kecuali dinyatakan sebaliknya). 
*Deposit booking RM50 bagi jumlah harga barangan RM100.*Jika tiada bayaran deposit dilakukan dalam tempoh 3 hari,tempahan akan dibuka kepada pihak lain.Jumlah bayaran penuh hendaklah dilakukan dalam masa SEMINGGU , jika tiada, booking dianggap terbatal dan barang akan di 'release' tanpa sebarang notis. 
Deposit TIDAK DIKEMBALIKAN jika tempahan dibatalkan.* Barang hanya dihantar selepas full payment diselesaikan.
* Penghantaran biasanya dilakukan dalam tempoh 2 hari dari full payment diselesaikan. (biasanya pada hari yang sama atau keesokkan harinya)
* Pihak kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakan/kehilangan barangan semasa dalam proses penghantaran. 
*Kami ambil masa sehari atau 3 ari(time gaji) lepas payment untuk proses order dan pos biasa
ambil masa 3 hingga 5 ari untuk semenanjung dan 7 ari utk sabah/sarawak. jika boleh bersabar n setuju dgn syarat kami, boleh proceed dengan payment ya


Dengan membeli barangan dari kami, anda telah bersetuju dengan terma & syarat yang telah ditetapkan. 

Thanks & happy shopping!